محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


در سریال کریپتون، جدیدترین اقتباس از کتاب کمیک سایفی، درباره سوپرمن نیست، درباره پدربزرگش است - که احتمالاً از نظر تئوری عالی به نظر می رسید.

یکی از مشکلات داستان جدید Syfy از سوپرمن، کریپتون، که پنج‌شنبه، 15 مارس، در SXSW نمایش داده می‌شود، این نیست که سریال روی پدربزرگش (یک پسر جوان در حال تسمه در حال حاضر) تمرکز می‌کند یا حتی می‌داند که شما نمی‌توانید به آن برسید. خود سوپرمن را ببینید. این چیزی کاملاً ساده تر اما دردسرساز است.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.       

چگونه، ممکن است از خود بپرسید که اگر کریپتون را تماشا می‌کنید، آیا آنقدر پسر/دختر طرفدار سوپرمن می‌شوید که به خودتان اجازه می‌دهید کریپتون خشن و نیمه‌گام را تماشا کنید و به خودتان دروغ بگویید که قانع‌کننده است؟ چقدر باید به شدت فداکار باشید تا بحث در مورد قانون و عمیق شدن در داستان پس‌زمینه کال‌ال قابل دفاع باشد، وقتی سریالی که آن بحث‌ها بر آن استوار است مانند یک آشفتگی بی‌جان به نظر می‌رسد که حتی به ایده ساختن چیزی براق و براق متعهد نیست. بی مغز اما سرگرم کننده؟

نه، کریپتون از آن دسته سریال هایی است که در آن تعجب می کنید که چه جهتی به همه داده می شود. هر سریالی که حداقل در 50 درصد مواقع شبیه یک جعلی به نظر می‌رسد در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. اما اگر این سریال این حس را ایجاد کند که شخصیت‌های درون آن کاملاً بی‌الهام به نظر می‌رسند، پس شما با مشکل بزرگی روبرو هستید.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

اگر بخواهید دو قسمت اول کریپتون را تماشا کنید، از نظر تئوری، تنها چیزی که تجربه آن را تضمین می‌کنید پدیده فوق‌العاده نادری است که به نظر می‌رسد سرعت آن تا 60 درصد از اکشن‌های زنده کاهش یافته است و صحنه‌های جداگانه پخش می‌شوند. به عنوان تمرینات تقریباً اسلوموشن. یا انگار کل بازیگران یک استراحت بسیار طولانی برای ناهار گرفته اند و خود را با مقدار زیادی غذا پر کرده اند و همه آنها با خستگی امیدوارند که شخص دیگری انرژی لازم برای جرقه زدن صحنه بعدی را داشته باشد.

آنها نمی کنند.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

کریپتون قرار است یک کرایه کابلی سبک باشد (خوب، حتی اگر قرار نباشد اینطور باشد، همینطور است)، و سخت است که با نمایشی که به نظر می‌رسد مجموعه‌ای از صحنه‌های جنگی بی‌هیچ و بدون الهام را اجرا می‌کند، مخالفت کنید. به نظر می رسد همان کوچه است. مثل این است که نمایش این واقعیت را تلگراف می کند که پول زیادی برای پرتاب کردن ندارد، بنابراین، سریع، در یک صحنه تعقیب و گریز از کوچه پایین بیایید و سپس مشت! وقتی اسلحه‌ها کشیده می‌شوند، یا انفجارها یا هر چیز دیگری، به ندرت بدون مونولوگ‌های طولانی شلیک می‌شوند که به نظر می‌رسد هدفشان کنش‌های سبک و پر از شوخی است، اما معمولاً به جایی نزدیک‌تر به مبادلات بی‌معنی و ضعیف‌تر از دیالوگ‌های خسته ختم می‌شوند.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

در برخی مواقع تنها چیزی که واقعاً می خواهید این است که همه کسانی که درگیر هستند، زمان بهتری نسبت به زمانی که به نظر می رسد در ساخت کریپتون داشته باشند داشته باشند. هیچ جرمی در ساختن یک داستان ابرقهرمانی سبک وجود ندارد، اما شاید برای نمایشی که به نظر می رسد کاملاً غافل از این باشد که این نمایشی باشکوه و کسل کننده است و با سرعت یخبندان حرکت می کند که به هیچ وجه تنها با بودن به چیزها جاذبه نمی دهد وجود داشته باشد.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

اگر می خواهید در مورد کریپتون بدانید، خب، دروغ می گویید. هر کسی مانند آن از قبل همه چیزهایی را که باید بداند می داند و احتمالاً بدون قید و شرط عاشق این موضوع خواهد شد - Syfy باید بسیار خوش شانس باشد. برای بقیه، کریپتون در واقع درباره سوپرمن، با نام مستعار کال ال، نیست. این حتی در مورد پدر سوپرمن، جور ال، نیست. نه، این در مورد پدربزرگ سوپرمن، سگ ال (کامرون کاف) است که ما اولین بار او را به عنوان یک پسر بسیار جوان در حال تماشای پدربزرگ خود، Something-Something-El، می بینیم که توسط خدای خدایان که به طور غیر رسمی از سیاره کریپتون پرتاب می شود. ظاهراً بهترین لباس سری - یک سر طلایی با چند چهره - را می گیرد و آن را مانند سندان سنگین جلوه می دهد که با ناراحتی به جلو می رود. این کاراکتر به نظر می رسد که گویی یک نفر اضافی دارد که چیزی دیوانه از کمد محافظ پوشیده است، که پس از مدتی تنها دلیلی برای ادامه تماشا بود. این خیلی شادی به ارمغان آورد.

به هر حال، هنگامی که به پدربزرگ سگ-ال چکمه داده می‌شود، خانواده بدون تشریفات از «رتبه» خود محروم می‌شوند و در معرض مناطق پایین‌تر جهان CGI در کریپتون قرار می‌گیرند. سگ ال بزرگ می شود و تبدیل به یک بازیگر بریتانیایی بیست و چند ساله می شود که روزی پدربزرگ سوپرمن می شود، اما در حال حاضر به نظر می رسد که یک ... رذل بی مزه است؟

 

آدام استرنج (شان سیپوس)، مسافر زمان آینده که کلاه بیسبال ببرهای دیترویت بر سر دارد، ملاقات می کند و به سگ ال درباره نوه اش می گوید. متأسفانه سگ ال نمی‌خواهد چیز زیادی در مورد آینده بداند، او می‌خواهد در اطراف کریپتون سست شود و کاری انجام ندهد. خوب، خوب، این کاملاً درست نیست اما به نظر می رسد.

 

ببینید، کریپتون هوکی است. یکی از بهترین قسمت‌ها تماشای پائولا مالکومسون، بازیگر خوبی است که نقش مادر سگ‌ال، چاریس‌ال را بازی می‌کند، که در تمام صحنه‌ها طوری نگاه می‌کند که انگار خسته‌تر از آن است که خط‌هایش را تمام کند، مثل اینکه او ناامید است که در جای دیگری باشد. دیگران همین حال و هوا را ایجاد می کنند، و اگر شما همه چیز سوپرمن را بخواهید خیلی مهم نیست.

 

اما برای بقیه، نمایشی بدون سوپرمن و حول محور پدربزرگ نسبتا بی‌حرمش، فروش بسیار سختی است، بنابراین کمی اشتیاق و شور و شوق بیشتر از سوی همه مورد استقبال قرار می‌گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 31 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com